20 Ogos 2011

:: Tiada lagi...::

Salam...korang watpe tu???..
mesti tengah dok relax2 pas berbuka tadi yea...;)
Ape cite korang raye tahun nie??...raye kat mane???...
Banyak plak soalan aku erk...
Jangan gaduh berebut nak balik umah mak sendr dah ler (bg yg dah berkuarga)

Tahun ni aku beraya kat kampung mertua...kali kedua beraya kat sane sepanjang 3 tahun lbh kiteorang kawen...
Tapi tahun ni mungkin kurang seronok sikit kot..
Orang yang selalu sibuk membuat persiapan raya telah dipanggil ILAHI Januari lepas...
Memang terasa kehilangannya dalam sibuk membuat persiapan raya nie...
Dialah yg menyediakan kuih raya, langsir baru...masak juadah di pagi raya...orang kate dari A-Zlah dia yg sediakan...
aku cume tlg sikit2 jer..setiap tahun arwah mesti amik upah wat kuih raya..
Jadi tak payah beli dah, bos dia akan bagi free jer..
Tahun ni mertua aku sorang kn wat sume tu...minta2lah mertua aku tu kuat semangat...

Cepat betul ko pergi ye kak..Allah lebih menyayangi ko...Semoga  ko aman DISANA...
Kiteorang selalu rindukan ko...hanya doa yang mampu aku panjatkan kepada ko kak...
Tiada lagi gelak tawa ko kak...tak tahu la camne Hari Raya nanti...
arap semuanya tabah menerima ketentuan ILAHI...

Tiada ulasan: