Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz29Wi67suT

Cari Di sini

Memuatkan ...

Rabu, 14 Disember 2011

:: Sofia The First | Kartun Baru Disney ::

Salam korang sumer....:)

Semalam aku terbace tentang Princess baru Disney kat Yahoo
Chumell tol kartun tu, 
tapi tak bleh lawan Doll yg mate bulat tu(tk tau name ape)
Bertambahla koleksi kartun untuk anak2 kite
ibu sekalian...:)

Inilah dia rupe kartun tu
Sofia name watak kartun nie...
ala2 snowhite jer muke dia...hihi
mesti anak aku suker nanti tengok kartun ni
Sekarang ni dia dok layan kartun Strawberry Shortcake
kalu bleh sume brg yg ade gambar Strawberry Shortcake dia nak beli



Cite tu nnt tajuk 'Sofia The First'
cantik kan logo dia
Same2 kite tgok yea nanti...mesti ade koleksi2nye nanti kan..:)
(baju,buku, cadar, sticker, tuala & mcm2 lg)

Tiada ulasan: