13 Julai 2011

DEERLAND vs Taman Rusa

salam sume..
watpe tu???
dah tido kew???
takkan dah tido kot...mesti dok tgok bola kan
Malaysia vs Arsenal
my hubby terlupa nak tengok...huhu
dok layan my doter bam-bam sowang ni...:)

skang nk cite pasal DEERLAND
aku ber enam ke Taman Ruse ni..
together2 n family Ida
1st time aku tengok rusa...sblm ni just tgk kat tv/buku jew...
rupenye cam kambing jew(bg pdgan mate aku la)
cume dia makan keledek je n tak la berbau sgt badan dia...
berbanding ngan kambing...

Taman rusa ni terletak di Kuala Gandah, Lanchang...
selain rusa, ade gak binatang lain.
cam beruang, arnab, ayam belanda
so, lets chekedaut....

tengok tu...manje je si ruse nie

sempat bagi makan si tanduk ni..

my hubby dengan bangganye posing ngan ular sawe...eee, takottt



my doter bam2 n asif benti berehat jap...letih berjalan ke hulu hilir tengok binatang... penat ye sayang
 lebih kurang jam 4pm kiteorang berangkat pulang...
korang nak tau tak ape yg jadi pasni???
nak tau???
ok2....aku cite erk...korang jgn tergelak plak yea

on da way nak balik ke my sweet home...tibe2 kete tak mau gerak...
rupenyer ade masalah ngan 'gearbox'
terpakse la kiteorg stay kat kdai makan...
si asif n my doter bam2 dah cranky dah...
bosan n keletihan bermain
last2...aku n Ida balik ngan teksi...
Ajis n my hubby setelkan pasal kete yg problem tu...
inilah bahananyer pg jalan2 tak planning dulu...huhu
main jalan jew.. 
korang jangan jadi cam aku yea...
nasebla pg berdua ngan family Ida..
klu tak, bermalam kat highway la aku ank beranak...;)

Tiada ulasan: