23 Disember 2012

Tenggiri sweet sour



salam uols...

Watpe tu hujung minggu ni?tak keluar jalan2 ke?
Aku plak dok umah je hujung minggu ni...masak,makan,kemas umah...:)
Hari ni aku masak ikan tenggiri sweet sour,1st time aku masak ikan tenggiri sweet sour ni...tu pun amik resepi kat internet...(",)
Nasibla jadi....bak kate my hubby "bole la,cubaan pertamakan..."


mentang2lah skg ni aku jrg2 masak cz ade si tecik tu, en.hubby oulun habis hari minggu suh masak menu kegemaran dia la...smlm aku ,sak ns kerabu...ape2 pun...inilah manisnya bergelar isteri n ibu...seronok bl org kesayangan kite suke ape yg kita masak....(",)



3 ulasan:

LYAfrina berkata...

slurpp..sedapnyer... selamat b-lunch

Reena Onn berkata...

Hmmm... sedapnya :) Lama dah kita tak masak camgini.

Siti Asiah berkata...

LYAfrina :hihi,tq

Reena Onn : Reena slalu masak western food kan...;)