15 September 2014

:: Sayang Punya Pasal ::

Salam uols…J

Hari tu Asiah ade cite pasal suami kasi bunga kan. Disebabkan rase sayang nak buang bunga tu. Asiah keringkan dan letak dalam pasu. Lagipun 1st time kan dapat bunga,ahaks
Pasu tu Asiah DIY je, wat dari botol cordial ribena & masking tape.
Cite pasal bunga kering tu, nasibla member Asiah bagitau suh baringkan bunga tu kalo nak wat bunga kering, kalo tak nanti bunga tu layu tak cantik. Nasib Asiah post pasal nk keringkan bunga tu kat FB, kalo ikut Asiah tu, Asiah nak biar je bunga tu layu & kering sendiri kat dalam pasu tu. Thanks Da, kalo tak xcantik la bunga kering aku ni. 
Tip yang bergunaJ


2 ulasan:

nurul husna berkata...

Bagusnya tips ni..thanx for sharing asiah :)

Siti Asiah berkata...

NURUL HUSNA : Same2 Husna...nnt bleh la cube wat jadi ke tak, hihi