29 Disember 2013

:: Projek Petang Anak2 ::

Salam uols...(",)

Weekend lepas kami tak pegi mana2 just dok umah jerk. Biasela anak2 bosan kalo terperap je kat dalam umah. Kul 5 kakak dah ajak Asiah turun bawah dah nak main basikal & pasir katanya. Asiah layan je la, main pasir kat bawah ni pun jadi la ye kakak & adik…nanti nenek dah sihat kita pegi main pasir kat pantai yeaJ



Suke sangat dapat main pasir kat bawah...feeling main pasir kat pantai la ye kakak.
Siap ngan menan untuk buat istana pasir & kek katanye.
Aira pun sibuk jugak main pasir tu.
Sonok tengok diaorang main...;)









3 ulasan:

nursha zila berkata...

petang2 memang budak2 nak main kt luar...mcm anak ila ni kecik2 dh pandai ajak kuar...nasib baik la umah bawah...xpayah nak turun naik tangga hehe....

msredcheesecake berkata...

seronokla kalau bebudak dpt main2 kat luar.... kat bandar ni susah sikit...

Siti Asiah berkata...

NURSHAZILA : supo la ngan anak yah
ni Ila...;)

MSRED : Aah, biar diaorang kuar peluh sikit...sihat tubuh badan...;)