29 Oktober 2014

:: Maggi Royale | Penang Seafood Curry ::


Salam…J

Terliur tengok iklan maggi Royale Penang Seafood Curry ni kat tv, apelagi…
beli ar sebungkus buat rasa…hehe
Sebungkus tu ade 4 peket je uols. Lupa dah harganya bape. 
Asiah masak 3 bungkus je. Asiah letak udang, fish ball & sawi cina
Telur Asiah rebus je. Tak masukkan sekali. Rasanye cam mee kari gitu tapi kuahnya rasa manis sikit. Bagi tekak Asiah la. 
Maybe sebab Asiah tersalah letak perencah kot. Sebenarnya yang dalam peket merah tu tak payah letak skali kat dalam kuah. Asiah plak main letak je. Sebab takkan kuahnye putih je…rupe2 yg peket merah tu chili paste…haha, kene letak bila mee dah masak cam makan laksa johor tu, ade sambal kan. Perencah semuanya ada 3. Chili paste, perisa udang & cam santan serbuk gitu...sedap tapi tekak ni lebih suka makan maggi kari biasa tu jerk...hehe.



3 ulasan:

idzwa kamaruddin berkata...

ade beli tapi tak masak-masak lagi..

LYAfrina berkata...

eyhh..
bru tahu ttg kewujudan maggi ni

Siti Asiah berkata...

IDZWA : Tengok direction dl ye Idzwa jgn jd cam Asiah, main campak jerk...hihi

LYAFRINA : Asiah pun tau sbb tgk iklan kat tv, pastu cr kat mall...nnt cb la Lya...:)