31 Januari 2012

:: Bahu Belah Kanan Bergerak2 ::

Salam uols....:)
Dah seminggu dah bahu belah kanan aku ni asyik bergerak2 jerk...
Korang tau tak apekah petandanye???....hihi
Boleh percaya ke ngan petanda nie...huhu
Sabar je la sampai bahu ni benti bergerak yea...:)
Bahu korang pernah bergerak2 cam aku kew???
Ape2 pun arap everthing it's ok...:)

Pic from Google Image


4 ulasan:

Dylla Abas berkata...

kalau mata yg bergerak2 ni pernah la dengar..tapi bahu yg bergerak2..hmm..1st time dengar ni..hehe..hopefully semuanya ok la ye :)

nur anis berkata...

tak pernah pulak bahu bergerak-gerak macam tu..mata berkedip-kedip pernah jugak jadi..

cik mun berkata...

huhu..xtahu la plak..

Siti Asiah berkata...

Dylla Abas : Tu la, arap xde pape..:)

Nur Anis : Ntahla, akak pun pelik..;)

Cik Mun : Akak pun festime bahu bergerak2 ni...hihi