31 Januari 2012

:: Pelam Muda :

Malam tadi tibe2 tekak aku ni nak makan pelam muda
Cicah colek letak kicap tu...


so, aku Ajak ler asben kuar pegi kedai buah
Dua kdai jer ade kat kawasan umah aku ni,
Dua2 kedai pon takde jual...huhu

Asben aku cakap, mlm2 cari mangga muda
Mane la nak ade....
kat pasar malam @ pasar tani ade la
mende alah  nie...

Kecur air liur aku tgok pic.mangga ni
Sambil menulis, sambil kecur air liur
Teruk tahap dewa aku ni...haha...:)
 

P/S : Semua pic. dr encik Google Image







3 ulasan:

Unknown berkata...

Assalamualaikum....uuuiii..en3 pasal pelam muda..mesti kena komen ni...tgk gambar pun dah sedap..ehe..masa mengandung dan sekarang tak mengandung pun suka sangat pelam muda ni...:)
~harap siti puas dapat pelam muda nanti...mg selamat hingga melahirkan~

♥Nur Ayuni Khalib berkata...

rase terliur lah pulak ygok pelam muda nih...dh lame x mkn

Siti Asiah berkata...

Izan mama mia : Ingatkan balik keje leh makan colek pelam, upenyer takde kat pasar tani ptg nie...huhu

Cik Ayuni : Jom pakat makan ramai2, llg sedap...tapi mangganyer lum dapat lagi...:(