21 September 2012

Maj.Cukur Jambul,Aqiqah & Berendoi

Salam uols...

Minggu lepas aku ade wat majlis sikit...
Majlis cukur jambul,aqiqah & berendoi untuk anak kedua aku ni
Bebi Aira....
Kiteorang buat kenduri pada hari Sabtu(15/9/12) kat umah mertua aku
Wat secara sederhana jer...jemputan pun tak ramai
Panggil marhaban pompuan jer dalam 35orang & jiran tetangga
Alhamdulillah rezeki anak kedua ni lebih sikit,
 so dapatlah aku lepaskan hajat untuk berendoikan anak aku ni dengan buaian cantik...
Pakai gaun bagai...ala2 perincess gitu...hehe

Aku just sewa buaian tu secara online jerk...
alhamdulullah, memang puas hati
Pada awalnya booking penuh, 
tapi entah kenapa K.Huda mesej bagitau yang aku boleh booking buaian tu
So,apelagi...gembira la aku...hihi
Bukan ape kenangan untuk anak2...

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar
Cuma picture tak sempat nak amik banyak... photographer takde
Aku lambat booking
Kalau tak, leh la posing cantek2...
Makanya terpaksa la aku snap gambar ngan kamera cap ayam jerk...hehe
tambah plak bebi Aira nangis2 kepanasan...huhu
Jomla kite layan gambar erk...(",)








6 ulasan:

Unknown berkata...

yah best nyer..rasa nk buat jgk la..;)

Unknown berkata...

yah comeiii teringin nk buat jgk la..

Rosmawani♥ berkata...

Ala sweetnyer pink :)

Siti Asiah berkata...

IMANIIWANI : mah, bleh la nok wat gak...mace2 ado mah ...pilih je nak tema ape...(",)

ROS : hihi...makaseh...(",)

Zie Madini berkata...

alololo....comelnya tempat buai dia. cam zie nnti, buat ala kadar je. maybe tak berbuai cam gnie kot. save budget. hehe

IntaNBerliaN berkata...

cantiknya buai tu.. :-)