27 Januari 2013

:: Telatah Seorang Kakak ::

Assalamualaikum & Salam Sejahtera uols...(",)
 
Alhamdulillah sejak ada adik ni Fiqa senang dengan adiknya,tak seperti yang kawan2 aku dok cerita sebelum ni. Budak bila dapat adik baru dia jadi banyak ragam sikit. Fiqa pun ada ragam jugak,tapi tak banyakla.Cuma dalam sebulan dua tu dia tak dapat nak sesuaikan diri lagi dengan kehadiran adiknya. Alhamdulillah, sekarang ni dia dah pandai layan adiknya & bermain bersama2. Time awal2 dulu dia tak layan pun adiknya, tapi kalau mintak tolong dia amik barang2 untuk adik, dia nak. Sekarang ni adiknya Aira tu dah besar, 6bln dah...tu yang dia dah pandai bermain dengan Aira tu kot, adiknya dah boleh buat kawan bermain dah. Suke aku tengok Fiqa dengan adiknya sekarang...kakak dah pandai jaga adik dah...
jom tengok gelagat Fiqa & Aira...(",)

video

4 ulasan:

amer akat berkata...

Hi.. aslkum.. bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

♥ ROS ♥ berkata...

diorg mmg pandai main tp kekadang risau gak..hahaa

IntaNBerliaN berkata...

pandai main dgn adik.. seronok je kita tgk kan :)

Nad MamaZN berkata...

Tu perkara biasa...
Takperlu risau sbb sementara jk tu
Fiqa tgh cuba nak sesuai kan diri
Dulu sorg,skrg dh ada adik
Pasni fiqa mesti rajin tolong jaga adik =)