23 April 2013

:: Memori di Melaka # 2 | Menara Taming Sari ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)

Sumber : Google Image
Kami naik Menara Taming Sari ni pada hari kedua kat Melaka. Sebenarnya kami nak naik pada waktu siang, tapi full parking uols. Terpaksa la  kami batalkan niat kami tu.
 So, kami naik pada waktu malam. Kakak la orang yang paling seronok dapat naik menara ni. Asiah plak 50-50, rasa nak naik & tidak sama banyak. Pikir punya pikir, naik la jugak.
 Sejuk kat dalam menara ni. Tambah2 la rasa sejukya bila rasa gayat mula menerpa...haha, Asiah rasa gayat bila tengok kat bawah. Tibe2 rasa pening & nak muntah...
Tak nak dah naik pasni. 7minit masa yg pihak menara berikan tu rasa tersangatla lama...TAKUT uols. Nyesal naik!
Kakak & baba dia cool jerk...Gelakkan Asiah lagi ada la...(",)
Kalau korang nak naik menara ni harganya berbeza mengikut umur...
  • Dewasa - RM20 seorang
  • Kanak-kanak - RM10 seorang
  • Warga Emas - RM17 seorang
 
Kami...(")
p/s : Sebelum ni Asiah ada cerita pasal kiteorang pegi jalan2 Melaka episod #1. So, inilah sambungannya yea uols...arap korang tak jemu membaca yea...(",)

3 ulasan:

Imani Iwani berkata...

mah pun gayat jugok..klu naik tu msti pening..hahaha :)

LYAfrina berkata...

bestnyer.. xpnh smpai lg kat sini.. tiket pon xdela mahal

♥ ROS ♥ berkata...

Seronoknya..ros xsmpai lg melaka :(