17 Jun 2013

:: Botol Air HERBALIFE ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)

Comel jerk botol air ni kan. Sebab dia warna putih jernih & oren...:).Bukan Asiah amalkan HERBALIFE tau. Tak mampu Asiah nak minum HERBALIFE ni...hihi...Tapi kalau nak seribu dayakan...haha. Asiah just beli botol jerk untuk suami Asiah sebenarnya. Sebab dia tengah gigih berdiet skang ni. Nak hilangkan peyut buncitnya tu...huhu, Nak kuar keje je Asiah bekalkan dia 2liter air ni...Kalau keje kat ofis je takpe. Kalau keje ronda tu yang buat dia cepat dahaga...Asiah beli botol ni ngan IZZATI. Member ofis Asiah. Dia toke HERBALIFE. Kalau korang nak beli HERBALIFE leh la terjah ke blog dia yea...harga boleh dirunding...(pandai2 je Asiah ni)...(",)


2 ulasan:

nadia arrumaisha berkata...

Ramai jugak yang sharekan kelebihan herbalife and perubahan positif tapi saye sendiri pn blum cuba...


Entry baru:
#Lahirnya Seorang Khalifah

♥ ROS ♥ berkata...

Cantiknyer... Hihih..oren gitu :)