11 Jun 2013

:: My 29th Birthday Present | Instax Mini 7s ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)


Wink2...mood hepy & terharu sebenarnya...
kenapa? sebab baru je terima hadiah hari lahir daripada suami. 
Dia belikan Asiah instax mini 7s.
Sebelum ni Asiah ada cakap teringin nak miliki kamera ni kat SINI 
Memang tak sangka dia nak belikan Asiah kamera ni 
(wlpn bukan instax mini 8) sebab dia cam tak suka bila Asiah nak beli kamera ni. Tup2 dia hadiahkan Asiah kamera ni. Apelagi, terharu la Asiah (lap airmata jap, ceh konon)...
"terima kasih abang hadiahkan sayang kamera ni"
Akhirnya dapat jugak Asiah merasa guna kamera ni...(",)
Sebelum terlupa, Selamat Hari Lahir untuk diri sendiri...hehe, 
moga kehidupan Asiah diredhai & dirahmati olehNya sentiasa...amin...(",)






6 ulasan:

aanie berkata...

tahniah...seronok dpt hadiah..

hepi birthday....:)

che mid berkata...

Salam kenal dan selamat hari lahir. Semoag terus bahagia ya.. dari Che Mid

Zuraidah Butang berkata...

sy ade kamera ni...tapi tak guna sebab die punya filem gambar mahal..hahha

Suri d'Laman berkata...

selamat hr lahir.. moga makin bahagia yer yah.. hmm,bole r pnjam kamera tuh nnt.. hihi

my sayang berkata...

happy birthday akak... semoga panjang umur dan murah rezeki.. best nye hadiah die...

LYAfrina berkata...

alhamdulillah... best hadiah tu.. snap.. trus leh tgk gambar...

happ belated birth y ke-29... sama umur dgn husband lya ;-)

** lps ni jumpe tgur ye ;-)