23 Jun 2013

:: Burger Special | Homemade ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)

Hari ni kami makan tengahari ngan burger jerk. Asben tak tau nak makan ape, so Asiah cadangkan makan beger jerk. Pasaraya dekat je ngan umah. Zass keluar beli barang jap & terus masak beger. Kebetulan plak Aira tido...senangla sikit keje Asiah...(",). Kakak la orang yang paling seronok tengok Asiah masak beger. Selalunya kalau nak makan beger just beli jerk. Hari ni dia tengok ibunya masak sendiri beger kat umah, eksaited la dia nak tolong Asiah masak. Alhamdulillah, asben & kakak suke ngan beger yang Asiah masak...(",).First time masak beger utk famili...(",). Dengan budget RM22 (tak termasuk sos cili, sos lada hitam, telur & planta) korang boleh masak sendiri beger kat rumah bersama anak2...(",)


Bahan2 asas...(",)
Tadaaa...dah siap beger special






note : Terpaksa bersilat ngan Aira nak siapkan entry ni...huhu


1 ulasan:

Imani Iwani berkata...

sedapnyo..pos kok ni so