27 Ogos 2013

:: Aksi Berani Jatuh ::




Assalamualaikum & Salam sejahtera uols…(“,)

Sejak ‘Dapat Kaki’ ni macam2 ragam Aira tau uols. Tak tahu takut langsung Aira ni. Berani sangat. Kalau boleh semua dia nak buat. Bilik air & tandas kat umah ni selalu kene kunci. Risau dia masuk dok main air dalam tu. Panjat meja lah, sofa lah… yang paling tak tahan dia dok menngcangkung kat atas moto mainannye tu. Gelak sakan kami tengok gelagat dia…Aira2 lasak betul kamu ni…(“,)

Aksi anak dara baba...peeps


nota : sori gambar tak jelas ...;)

3 ulasan:

Cik Mun berkata...

hahaha..hebat bole balance atas tu..

mums shuib berkata...

haha...nk buat stunt tu kak..

Siti Asiah berkata...

CIK MUN : Kjap je tu Mun, kjp turun pastu wat balik...haha

MUMS SHUIB : Stunt brani jatuh...;)