26 Ogos 2013

::Syoknye Naik Kete ngan Kakak ::

Assalamualaikum & salam sejahtera uols…(“,)


Setiap anak berbeza perangainya kan uols…Faiqah & Aira pun berbeza ragamnya. Sekarang ni Aira tengah lasak uols, kalau pegi mall mesti dia nak naik kete yg bunyi2 tu. Bukan nak duduk jerk. Tapi nak masukkan duit jugak suh kete tu bergerak & menyanyi (kalau yg ada muziklah). Kalau tak bagi  mesti menangis. Time kecik dia slalu tgok kakak dia main kan. Skang dia dah faham dah. So, ape lagi time dia la plak. Tak puas main singgit je. Mst nak RM2. Skali naik RM1. Aira2…kalah kakak…(“,) 

Turn kakak main...
Kusyuk tengok kakak men game...:)






note : baba lah orang yang bertanggungjawab yg membuatkan anak2 pandai main semua nie...:)

1 ulasan:

Cik Mun berkata...

hahaha..khusyuk betul dia tgk kakak dia main..