21 Ogos 2013

:: Hobi Baru ::

Assalamualaikum & salam sejahtera uols…(“,)


Asiah ada hobi baru tau uols…kumpul cawan kertas & straw, hehe. Asiah jatuh cinta dengan kecomelan cawan kertas ni uols. Tu pasal Asiah kumpul. Tiap kali pg mall dengan muka tak malu Asiah akan minta kat promoter tu cawan/mangkuk tester tu,hehe…suke punya pasal kan. Wat muke seposen jerk. Ada ke orang wat cam Asiah ni uols…haha. Kakak bising nak amik koleksi cawan Asiah wat main masak2 ngan Aira…sabar je lah...(“,)


































5 ulasan:

mums shuib berkata...

Rajin nye akak mengumpulll..unik hobi baru nih..hehe

LadyBird berkata...

cantik2 cwn kertas tu..
kumpul suke.. tp bab menyimpan susah.. huhu..

LYAfrina berkata...

hobi ni btl2 unik tau..
biasa org suka kumpul paper bag/setem...

Mya berkata...

rajinnya mengumpul... boleh buat kraft or boleh gak jual hee

Siti Asiah berkata...

MUMS SHUIB : hehe...;)

LADYBIRD : Sy simpan dalam tuppaware je buat masa sekarang ni...;)

LYAFRINA : hihi, ade jugak org lain kumpul cawan kertas cam Asiah ni LYA, maybe jarang kot sbb malu nk kene minta cawan tu,hehe...;)

MYA : Akak simpan je MYA kat umah...nk buat kraf tangan tk berseni. nak jual tak berbaloi langsung,hihi...;)