19 September 2013

:: Kek Coklat Moist Tanpa Telur ::

Assalamualaikum & Salam Sejahtera uols...(",)


Asiah suka makan kek coklat moist uols, ni kali ke bapa ntah Asiah buat. Tapi kali ni Asiah buat dalam cup, senang nak ngap kan...;)
Sebenarnya dah lama la jugak Asiah tak buat kek ni uols. Tengok bahan2 ade lagi dalam gobok tu just tinggal kene beli Asen Vanilla jerk. So, apelagi...cargas lah bakar kek kejap sambil bersilat ngan Aira & kakak...tapi berbaloi uols...habis semuanya (",)
Anak2 & cik Abe pun suka jugak...tu yang jadi makin rajin nak buat kek tu...haha
Asiah guna resepi dari DAYANG JACK. Alhamdulillah jadi. Korang pun cubelah guna resepi ni. Senang & sekejap je masa untuk buat kek ni. Satu adunan ni dapatlah 24 ketul cupcake...selamat mencube ye uols...(",)



2 ulasan:

Ann Ishak berkata...

ya ampun sedapnya :)

Cik Mun berkata...

mun pun tgh mencuba buat cupcake ni..