10 Januari 2014

:: Aira & 'Aci' ::

                                                                      Salam uols…J

Aci? Bukan aci2 buka pintu yea uols. Aci bagi Aira adalah kain lampin yang dia wat pintal2 time nak tido. Aira wat gosok2 kat telinga la, kat hidung lah, gigit2 lah. Inilah peel Aira time nak tido.Kalau bagi kain lain memang dia tak nak. Hanya kain lampin sahaja. Nak tido jerk mesti ada kain lampin. Kain lampin tu Asiah letak kat dalam laci. Kalau Aira nk kain lampin tu dia bising sebut ‘aci-aci’…tu lekat aci tu…J




2 ulasan:

nursha zila berkata...

mcm bantal bucuk plak kan...kalau g mana2 kena bawak la aci die tu eh....hehe chomel

LYAfrina berkata...

heheh..cute je aira..
rupanya aci-aci tu nk suh ambik dlm laci..terus lekat pgil aci ye