27 Januari 2014

:: Aira Dah Pandai Naik Tangga ::


                                                                   Salam…J

07.02.2014 ni genaplah umur Aira 1 tahun 7 bulan. Buat masa sekarang ni Aira tengah mabuk naik tangga. Pantang sampai tangga jerk nak naik sendiri. Tak mo orang pegang tangan dia dah…kadang tu Asiah bagi separuh tangga jerk dia naik sendiri. Pastu Asiah dukung jerk dia. Kalo tak berjanggut la tunggu dia nak sampai umah. Nasib umah tingkat satu jerk…J
Tengok tu cam berani sangat je nak naik tangga sendiri...(",)

7 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

comel :)

izan mama mia berkata...

budak mmg suka sangat dengan tangga kan...
baik kuat kuat pegang yer aira

aTieYusof Family berkata...

hihi... aira dah dapat kaki mmg mcm tu..kita ni tak terkejar lah.. kena alert sikit takut jatuh..:)

Lynn Damya berkata...

Hahaha, adoi mmg penat nak jaga kanak2 yg dah tiba masa pandai naik tangga, mmg kerjanya naik turun tangga je lah, haha kita risau kot2 dia tegolek ke apa kan, hehe

Siti Asiah berkata...

MRS EADY : tq Mrs.Eady...;)

Siti Asiah berkata...

IZAN MAMA MIA : Tu la, ptg semalam bergaya sungguh naik tangga,sambil makan kopok lekor...;)

Siti Asiah berkata...

ATIEYUSOFFAMILY : Aah, kakinya tak sekuat kaki org dewasa kan...:)