23 Mei 2014

:: Telatah Aira & Fiqa Bermain Ngan Kucing ::


Salam uols…J

Alhamdulillah anak2 Asiah ni suke ngan kucing. Tapi kesian la plak kat kucing tu diaorang wat main cam anak patung. Al-kisahnya umah mak mertua Asiah ade kucing terbuang 3 beranak. Comel2 jerk anak dia. Geram Asiah tengok. Apalagi Aira lagi geram tengok kucing tu. Dia suh Asiah amik, dia nak wat main. Kucing tu plak tak nak. So, Asiah pun amik kucing & letak kat dalam raga. Tak bagi kucing tu lari . Bagi diaorang tu dapat ngomol kucing tu puas2. Dok bergilir la dua beradik tu angkat letak, angkat letak. Redha je la kucing tu dorang wat camtu. Siap suh tido la ape. Kakak letak kat dalam raga, adik plak amik…lame2 Asiah pujuk2 Aira suh kasi kucing tu pegi kat ibu dia…kesian tengok dorang dok wat kucing tu camtu…takut kucing tu gigit diaorang tu pun ya jugak. Nangis tak berlagu la jawabnya...J

Suke sangat dapat main ngan kucing...(",)









3 ulasan:

Itus Diah berkata...

salam mesra..blogwalking dan done follow..jika sudi meh la add saya pulak..hihihi..tenkiu..
halimatussaadiah-itus.blogspot.com

ninja berkata...

selalunya kalau kucing hitam garang. nak usik pun susah.

http://anisninja.blogspot.com/2014/05/aku-hampir-sampai-ke-penghujung-asasi.html

Cik Siti MAR berkata...

bagusnya x takut kucing