16 Disember 2011

:: Terpaksa Potong Rambut ::

Salam jumaat sumer...:)

Hari rabu lpas, aku terpakse memendekkan rambut anak dare aku ni
Korang nak tau kenapa???
Gara2 anasir jahat yg suke bermastautin kat atas kepala my doter
Apelagi kalau bukan 'kutu'

Nak jadi cite kelmarin
time kiteorang dok lepak tengok baba dia main futsal
Aku tengok dia menggaru kepala lain macam jerk
Aku pun belek2 la rambut dia,
mak ai dapat 2ekor yg besar mende alah tu
Tuhan jer tau geramnyer aku, katne la dtgnye mende ni
Balik umah jer aku terus amik gunting & sikat,
masuk bilik air terus potong rambut dia
Jadi bidang terjun jap coz dia tak nak g potong rambut kat kedai
So apelagi, gunela ketidak pakaran aku ni

Sebenarnya berat hati aku  nak potong rambut dia
 Sebab Rambut dia dah panjang...
lagipon aku tak pandai potong rambut
takut jadi cam ape plak
Kalau tak potong kang mende alah tu naik kat kpala aku plak
Lagi naye, tua2 ade kutu...haha
malu la mak oii...:)

Inilah fesyen rambut terbaru anak aku, kesian tak cantik ye kakak

Rambut baru saye...:)

3 ulasan:

cik mun berkata...

hehe..xpe..rambut boleh panjang blek..

KhaiZa berkata...

comel...

ZYASH berkata...

Holla, dari blog diary my sayang...selamat berkenalan...