19 Mac 2012

:: Adik Aku Dah Kawen Dah ::

Salam uols...:)

Lebih sebulan kot aku tak menghapdet blog nie
Dah berhabuk sangat dah nie...mood ntah lari ke mane
Baru hari ni nak menulis balik...:)

Minggu lepas aku amik cuti seminggu balik kampung
 coz 11.03.12 tu kenduri adik pompuan aku kawen
Rase sebak gak bila menghantar dia ke belah suami dia hari tu
Bagi aku bila dah kawen tu, mesti susah nak jumper dah
Paling kurang pun 2,3 kali setahun...tambah lg dia tinggal kat Johor
Tambahan plak dia la satu2nyer adik pompuan yg aku ade
Dia lah madu, dialah racun...;)
Moga perkahwinan my sister disaluti kebahagiaan hingga ke akhir hayat
Amiin...


Korang plak pg mane time cuti skolah minggu lepas?
Mesti percutian korang best kan...aper2 pun 
Kite mesti menghappykan diri kite 
walau ape keadaan sekali pun ....:)










Tiada ulasan: