31 Julai 2012

:: 23 Hari Nan Indah ::

salam uols...

Indahlah sangat ye
Ape taknye...makan & pakai orang jaga...hihi
Aku just order je ...
Slalunye aku yg kene wat semua keje rumah...sekarang...
turn asben aku plak wat sume...hihi
(bukan balas dendam tau...hihi)
Untuk pengetahuan korang, aku berpantang sendiri kali ni
Asben aku yang jaga aku time pantang ni...
awal2 hari tu, adik aku ade gak datang tolong 
Alhamdulillah, naseb aku dah ade pengalaman sikit dalam berpantang ni
Maklumlah dah anak kedua katakan...
Leh la pantang dengan jayanya...chewah
Mak & mertua aku dah tak bape sihat dah...so, terpaksa la pantang sendiri
Korang mesti mak yang jagakan...
Bertuah korang...(",)

sumber: google image

6 ulasan:

Dylla Abas berkata...

oh,baru dapat baby ke...? belum t'lmbt lagi nak wish congrat rasanya kan..? anyway..congratulation :)

Izwa Kamaruddin berkata...

saya dua-dua pantang sendiri..

Ardini Humaira berkata...

dni lak.. bakal berpantang anak pertama sendiri.. asben lah yang akan jaga.. pengalaman pertama tatau la camne nanti :D

aanie berkata...

dah ada pengalaman ok la kan....kalau anak first mmg payah sikit la kan....

Unknown berkata...

Saya pun berpantang sendiri since dari anak sulong lagik. Insya-Allah boleh :) janji kena jaga diri elok-elok.

insan_marhaen berkata...

Dah dapat bb ye..Tahniah..