17 Februari 2014

:: Pizza Pasar Malam ::



                                  Salam…(",)

                                             
Sejak akhir2 ni Asiah dok gile makan pizza ni uols. Pizza yang jual kat pasar malam tu. Cik Abe Asiah yang ajar makan pizza ni. Dia yang 1st time beli pizza ni kat pasar malam tu. Jadi hantu pizza plak Asiah. Pizza ni kaya ngan ayam uols. Banyak sangat ayat dia letak kat atas tu. Dohnya pun lembut. Ade Mushroom chicken & Bbq chicken. Satu lg lupe dah perisa ape. Tapi skang ni dah 2x pasar malam dah Asiah pg nak beli pizza tapi pizzanya dah habis. Kul 7pm dah habis. Nampak gayanya minggu depan kene pg kul 5pm la kot. Br dapat makan pizza lagi…ahaks                                




8 ulasan:

Puan Jiha berkata...

Salam... anak Jiha pon suka makan pizza,,,, pernah test jugak pizza kat pasar malam..sedap dan lembut roti dia kan

tp tu masa duduk kat Sepang...kat Penang ni tak jumpa lak hehehe...tp kat Jusco pon ada...kat bakery dia tu, La Bohemia tu...dapat yang panas2 mmg syok hehehe

http://jihapimpom.blogspot.com

LYAfrina berkata...

pernah beli sekali dulu y pasar mlm..sedap jugak..
tp beli skali tu je la.. sbb lya bkn pgemar pizza.. klo pizza hut tu pon, mkn time dgn kwn2 je..or bos blanje..klo saje2 nk g mmg tak r.. Fain sdri mmg x mkn pizza.

msredcheesecake berkata...

Akk pon tengah mengidam pizza ni... Ntah nape tah...

Siti Asiah berkata...

PUAN JIHA : Aaah Jiha memang sedap & lembut roti dia. Asiah paling suke Chicken Mushroom...;)

Siti Asiah berkata...

LYAFRINA : O, Lya tak suke pizza ye. Asiah suke. Skang tgah giler pizza pasar malam ni plak. Asiah lbih suke Domino's pizza dr Pizza Hut...;)

Siti Asiah berkata...

MSREDCHEESECAKE : Mesti akak terliur tgok tengok pizza yang Asiah post ni...hihi, meh datang Jengka ye kak. Asiah banje...;)

nursha zila berkata...

sama la yah....ila pn suka, roti die gebu...sejuk2 pn still sedap kan...

Siti Asiah berkata...

NURSHAZILA : Betul tu Eila, setiap minggu yah g beli...;)