7 Ogos 2014

:: Biskut Raya 2014 ::

Salam uols…J


Alhamdulillah raye tahun ni biskut raya laju je habis. Kalo sebelum ni raya seminggu pun biskut raya masih banyak lagi. Tahun ni kebanyakkannye Asiah beli biskut raya ngan member2 jerk & beli 2,3 jenis kerepek kat tempat biase. Asiah selalu beli kerepek kat Madinah Food. Itu saje. Tak beria sangat. Biskut yang paling hot adalah biskut Ombak Rindu & Almond Florentine Cookies. Rase rugi jerk Asiah beli sebalang.Tak cukuppp…nak lagiii. Puas hati dapat makan biskut Ombak Rindu walaupun tak dapat beli ngan Najah Bakery…huhu, kalo dapat lagi hepi…J


  1. Crunchy Cornflake Cookie
  2. Almond London
  3. Tart Nenas
  4. Almond Florentine Cookies
  5. Ombak Rindu
  6. Semperit 
  7. Simpul Kasih
  8. Semperit Susu
  9. Kerepek Pisang Original
  10. Kerepek Ubi Perisa Kari
  11. Kerepek Pisang Pedas
  12. Biskut Gunting Manis

2 ulasan:

asyifa mustaffa berkata...

Wah...banyaknya....kuih raya rmh sy abis dah...smlm kena topap balik sbb hari ni anak2 nak bwk jamuan skolahnya...huhuhu...

Siti Asiah berkata...

Dah habis dah Asyifa, tinggal kerepek perisa kari tu je ngan cornflake...hehe