30 Januari 2015

:: Maafkan Ibu Sayang ::

Salam …J

Cepatnya kamu membesar sayang
Ibu rasa ibu banyak abaikan kakak sekarang
Sejak kakak 5 tahun
Banyak mende yang kakak buat sendiri
Maafkan ibu sayang
Ibu rasa cam ibu banyak lebihkan adik dari kakak
Maafkan ibu sayang…jika kamu membesar dengan kurang rase kasih & sayang dari ibu
Jika ibu tak banyak luangkan masa untuk kakak
Jika ibu selalu marahkan kakak
Jika ibu selalu jerit2 kat kakak
Jika ibu tak gembirakan kakak
Jika ibu tak memahami kakak
Jika ibu bukan pendengar yang baik
Ibu harap masih belum terlambat untuk ibu menjadi ibu yang terbaik untuk kakak
Ibu rasa ibu kurang luangkan masa untuk kakak sejak akhir2 ni
Maafkan ibu sayang
Moga kakak menjadi anak yang solehah
Mendengar kata
Cepat faham apa yang cikgu ajar di sekolah
Ibu nak kakak tahu, ibu sayang kakak sangat2

Maafkan ibu sayang…L



5 ulasan:

Imani Iwani berkata...

amin..huhuhu..tacing..kekadang hilang jgk kesabaran kita ni kan..ank2 ni lgi kita marah lgi dia buat..hrp kita dah buat yg terbaik utk dorng..:(

Siti Asiah berkata...

IMANI IWANI : Tu la Mah, kade2 tu ile jgak wlpn dok beringat jah sokmo...(",)

LYAfrina berkata...

huhu..touching lak,..
xpelah..kaka faham...
dan kaka sgt bagus..pndai berdikari..

KhaiZa berkata...

Sedihnya.. Sy pun kadang2 terjerit2 dkt Alisha. Huhuhu.. Sayu pulak rasa..

Siti Asiah berkata...

LYAFRINA : Tu la Lya,arap dia faham...huhu

KHAIZA : Walaupun sll beringat tp kadang tu terlpas jugakkan Khaiza.