14 September 2011

:: Drama Jiwa & Lara ::

Jiwa & Lara....
cam best jew tajuk cite nie
Ist episod...
aku tak sempat nak tengok coz dah ngantuk sangat dah...
yang bestnye pelakon  utama cite nie
pelakon yang aku sukeeee...hihi
Neelofa dan Aaron Aziz..
suke tengok Lofa...sweet sangat..
Aaron Aziz plak...macho giler...jejaka idaman malaya katakan
kalau dlum kawen...
erm, mesti ramai yang jatuh cinta kat dia..;)


Fauzi Nawawi & Faezah Elai pun berlakon gak dalam cite ni
cite ni ditayangkan kat TV3...
jam 10.30 malam (Selasa-Khamis) dalam Slot Samarinda
kalau lapang & lum tido lagi...
layan la cite nie...:)
nak tau sinopsis cite ni sila klik kat sini
arap pasti aku akan jadi pengikut setia cite nie..:)

2 ulasan:

||aLeaSaRa|| berkata...

owh ada tgk juga gara2 aaron dan neelofa.tapi tak minatlah ngan faezah elai yg suka mengilai2 :)

siti asiah berkata...

aleasara : hehe...samalah kite...:)