16 September 2011

:: Ermmm....sedaapnyer ::

Hari ni bersantai2 jer kat umah...
tak dapat pegi mane2 coz en.Hubby kene pg Maran
ada sambutan Hari Malaysia/Merdeka...

Sebelum en.Hubby balik umah
aku order eskrim Magnum yg slalu kuar kat tv tu
Magnum Classic & Magnum Almond
fuh...terbaek
sejukk jer tekak...:)
sumber : google image
hehe...mudah betul tergoda dengan iklan..
nasebla eskrim tu ader kat Kedai Mooncake
kalau tak, kecur  air liur lagi la tgk iklan tu
hehe...

makanya, kiteorang berpicnic eskrim kat umah jer la hari nie
suapkan en.Hubby dgn my doter bam2 nasi goreng pagi tadi jer
ngan ayam KFC
tak payah masak untuk tengahari dah...selamatttt
tengok...seorang isteri yg baik...*jangan tiru*


tengok my doter bam2 tu,
suke sangat dapat mamam eskrim...
dah lama dh tak mamam eskrim ye sayang
papepun, selamat beristirehat yea...:)



3 ulasan:

anggunpesona berkata...

sukanya dia dapat aiskrim. Anak2 ni kalau bab aiskrim mmg tak boleh dipisahkan.

siti asiah berkata...

hari2 makan eskrim pun takpe...:)

Redbloodsnow berkata...

baruuuu zie realized yg zie lama giler dh tak makan eskrem ni taw...gluppp gluppp, teringin sudah :D