9 Februari 2012

:: Nasi Kerabu + Ayam Percik ::

Salam ouls...:)

Sejak aku pegnant ni...rajin tol aku masak
Setiap hari mesti bawak bekal pg keje..
Hari minggu plak mesti aku masak menu baru
Naseb la setakat ni semuanya menjadi....alhamdulillah
Kalau tak, mesti hari minggu nak makan kat luar  jer
sbb tiap hari aku dah bawak bekal g keje
Nak rest dr memasak la konon...kui2

Cam weekend lepas aku wat nasi kerabu ngan ayam percik...

Inilah dia rupe nasi kerabu & ayam percik tu...:)


Naseb la asben cakap sedap...:)
Arap sampai bile2 la aku rajin masak camni erk...amin

2 ulasan:

Zie Madini berkata...

hehe...terbalik plak kte dear. mcm zie ni, sejak pregnant....bapak giler pemalas nah nk masak taw.

nasib baik zie berjauhan dgn husband...hehehe.

Si BuDaK KaChAk berkata...

bgus la...msti laki suke...hehehe