12 Februari 2012

:: Pizza Terbaru Memang Best...;) ::

Salam uols...
Watpe weekend nie?
Jalan2 ker?@lepak2 kat umah jerk??
Lepak2 kat umah pon sodap....:)

Aku plak petang semalam ajak asben pegi Mentakab
Sajer je jalan2 pekena pizza terbaru...
tengok iklan kat tv tu cam best jerk...hihi
lgpun kiteorang dah lame tak pekena pizza...

Pic : Google Image
Padahal kat Jerantut ade jerk pizza
Tapi aku ajak pg Mentakab gak sbb nak beli Apple Pie  kat McD skali
Kat Jerantut McD xde...
naseb la asben aku layankan jer pangai mengade2 bini dia ni ...;)

Pizza Hut & McD



Kiteorang just order
Golden Fortune Pizza,Treasure Platter, Asam Boi Fizz, 
Tropical Fizz & Chocolate Valcano  (ade vanilla eskrim kat atas)
Semuanya terbaeekk lah..
wuhooo....yumylicious....:)

1st time kuar jln2 Fiqa pakai tdg...:)









6 ulasan:

Si BuDaK KaChAk berkata...

tetiba wat tekak ni rase teringin plak...huhuhu

Siti Asiah berkata...

Si Budak Kackak : Cube tau, kalau tak rugi...;)

IntaNBerliaN berkata...

sy dh mkn dah pizza ni.. mmg sedap kan.. :-)

Siti Asiah berkata...

IntanBerlian : Aah...mang sodapp...:)

suhaina laui. berkata...

pizza lagik...baru ni tgk kakfieda buat terliur lagik! sape mau blanje huhuhu...

p/s: ubat ti vit shaklee nk mkn ms pantang nt ;)

nanakimie berkata...

sedapnya,teringin la pulak...hee:)