19 Oktober 2012

:: Breastmilk Storage | Forever Love ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...

Buat pengetahuan korang, 
sekarang ni alhamdulillah aku still full breast feeding anak aku Aira
So, Breastmilk Storage (BS) ni memang amat banyak diperlukan untuk simpan susu.
Buat stok...
Paling latest aku beli 20 BS kat Little Caliph Heaven.
Dengan harga RM75(termasuk n harga postage)
Comel jerk botol susu ni tau....
 ade pic. cam doodle kat botol ni...
itu yang wat aku gatal tangan nak beli tu
Paling penting BS ni BPA FREE...
Lagipun aku mang nak tambah BS ni...sebelum ni aku guna BS jenama Bumble Bee
Harga pun lebih kurang jerk...murah lagi BS FOREVER LOVE ni tau...
Kalo korang pun berkenan n nak beli gak boleh la order kat SINI yea
Sehari je order terus sampai kat umah....hihi

Inilah dia BREASTMILK STORAGE tu

1 ulasan:

Unknown berkata...

teruskan yah selagi ad susu..
mah sekarang ank dah 1thn 9 bln pun masih full bf