23 Oktober 2012

:: Saat Terindah ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols....(",)

Aku rasa time kecik adalah saat paling indah untuk dikenang...so, aku akan simpan gambar anak aku Fiqa ni sebaik mungkin...sebagai kenangan untuk dia bila dia besar nanti...kenangan bersama kawan semasa dia skolah TADIKA PASTI. Dia suka sangat pic.ni dok bawak ke hulu ke hilir...aku risau takut koyak jerk pic. tu...so, sebelum ia terkoyak@comot baik aku simpan dulu....dia cakap kat aku
 (ngan mulut muncung tak puas hati) dia nak duduk kat kerusi time amik gambr tu, tapi ustazah dia tak bagi....lawak betul anak aku ni...
Alhamdulillah, 2012 dah nak berakhir dah...tinggal 2bulan je lagi...bila aku kenang balik time 1st Fiqa nak skolah dulu...masayallah, hanya Allah je tau camne gelagat dia tak nak pegi skolah...guling2 depan kelas tu sambil nangis meraung2...cam kene dera...
tapi sekarang, banyak sangat perubahan dalam diri dia...syukur sangat2....
Semoga tahun depan dia makin bersemangat nak pegi skolah...(",)


Yang bertanda jari tu my anak dara ye....:)


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I'm pretty new at this place and adore the design, could you let me know me where you bought this theme? You can contact me on my e-mail…looking forward to hear from you