22 Oktober 2012

:: Terlena ::

Assalamualiakum & Salam sejahtera uols...(",)

Sejak lahirnya NUR AIRA SUFIYA ke dunia, rutin harian aku makin padat. Time tidur dan time bangun pun dah berubah....kalau dulu bangun jam 6am sempat lagi aku masak makanan untuk bekal pergi kerja. Tapi sekarang jam 5.20 am dah kene bangun dah...bukan apa kalau aku bangun, Aira pun mesti bangun sama...jarang sekali dia tak bangun sama-sama ngan aku...tu yang payah tu, kalau aku bangun awal leh la aku pujuk2 dia tidur semula...kalau aku bangun dah lewat mesti tak sempat dah nak pujuk dia suh tidur n aku nak masak lagi....tapi sekarang ni perangainya tu dah kurang sikit...jarang dah bangun awal...paling awal pun kul 6.30@7.00am baru dia bangun....

Inilah akibatnya kalau bangun awal....terlentok kat carseat...ciannya anak ibu.
Pagi2 dah kene bangun ye...nanti sambung tidur kat 'skolah' ye...(",)

Lena dibuai mimpi....(",)

5 ulasan:

mums shuib berkata...

alololo...comel..sian die dah kne bgun pg2..

Siti Asiah berkata...

Mums Shuib : Dia mesti bangun kalo k.asiah bangun...tido nak kepit ngan ibu jerk...;)

Zie Madini berkata...

ya ampunnn..comelnya dia. dah lah bam bam. geram tgk taw

Siti Asiah berkata...

Zie Madini : Mikail lagi chumel tau,rase nak kunyah2 jerk...(",)

Tanpa Nama berkata...

Hi, was just going through the google looking for good info and stumbled across your website. I am stunned at the design that you've on this site. It shows how you appreciate this subject.