15 Oktober 2012

:: Perasaan Itu Datang Lagi ::

Salam uols...

Semenjak ade si tecik ni aku rase tak cukup mase untuk menaip cerita 
yang berlaku di sekeliling aku.
Terpakse 'ngular' jap menaip sesuatu yang lama terbuku di dalam hati aku ni

Masa kakak kecik dulu pun perasaan ini pernah timbul kat fikiran aku
Atau mungkin setiap ibu2 kat luar sana pun pernah mengalami situasi cam aku ni
Perasaan yang membuatkan airmata seorang ibu mengalir secara tidak sengaja
Huhu....aku rasa kesian jerk letak anak kecik kat taska
Risau takde orang hiraukan dia...
Tapi aku dah pilih taska yang terbaik untuk dia...
Bila perasaan itu muncul....aku rase cam nak jadi housewife jerk
Takmo jadi ibu yang berkerjaya(berkerjaya la sangat)
Leh jaga anak 24jam...tak yah berpisah/berjauhan ngan anak
Aku terpaksa menjadi ibu yang berhati kering
Bukan berhati tisu...huhu

Kesian anak ibu...kecik2 dah kene tinggal yea
Ibu tau Aira anak yang kuat n berdikari
Ibu jerk yang cewek sikit...

Aira



4 ulasan:

Suri d'Laman berkata...

harap suri dpt merasa naluri itu juga suatu hari nnti..:) xpelah asiah doa yg trbaik je la.. kita cari rezeki pun utk masa depan diaorg juga nnt.. InsyaAllah :)


http://telusurisuri.blogspot.com/

♥ ROS ♥ berkata...

Insyaallah kak tunaikan tggungjawab..pilih tmpat yg baik yer untuk aira :) dam bam2 aira... Suka tgk...

Siti Asiah berkata...

Suri : Tula...bila rase bersalah je ingat cam suri kate tula...pengorbanan seorang ibu yg tak seberapa

ROS: akk arap itu yg terbaik utk Aira...moga dia seronok n hepi sepanjang ketiadaan akk dcc dia(pg keje)

Tanpa Nama berkata...

Very nice article and straight to the point. I am not sure if this is actually the best place to ask but do you people have any thoughts on where to hire some professional writers? Thx :)