1 November 2012

:: Keyakinan Diri Makin Menghilang ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)

Sejak akhir2 ni aku rase keyakinan diri aku semakin berkurangan
Senang cerita selepas aku naik pantang anak kedua ni aku rase serba tak kene dengan diri aku ni.
Aku semakin banyak berkonflik ngan diri aku...
aku banyak risau...banyak fikir yang negatif atau yang bukan2 jerk...
Aku jadi makin penakut....
cam lemah semangat gitu...subhanalllah...macam2 aku rasa.
Tuhan je tahu perasaan aku sekarang ni....moga segala yang berserabut dalam benak fikiran aku ni akan hilang...seperti hilangnya embun di pagi hari...;)


sumber : google image

4 ulasan:

fiza berkata...

Kenapa? Perubahan hormon kot. Cubalah jumpa uztaz.

imaniiwani berkata...

nape yah..bnykkn bersabar ya!jngn fikir bnyk sngt..;P

izzati husna berkata...

perempuan biasa rasa macam tu kan kenapa ye? akak dah khawin.. kita yg xkhawin lagi ni pun dah ada rasa tu ;')

Siti Asiah berkata...

Fiza : Maybe kot Fiza...:)

Imaniiwani : Tu la mah, yah ni mende kecik pon pikir byk...

Izzati Husna:Husna pun pnh rase cam akk yer...hati pompuan ni sensitif kot...