17 November 2012

:: Durian Crepe::


Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)

Sekarangkan orang tengah dok cerite pasal menda alah ni kan kat blog2 & Facebook....so, aku pun terpikat jugak la dengan kegebuan Durian Crepe ni. Dulu aku pernah tengok dah kat google, tapi mase tu orang panggil Durian Crepe ni dgn nama Durian Pillow...rupenya nama lain tapi mendenya sama...hihi
Nak jadikan cerita, minggu lepas my hubby ajak pegi KL nak tengok kereta, apelagi....sambil menyelam, minum air lah....aku ajak dia pegi Sumptuous Desserts jap kat IKANO cari Durian Crepe ni....jauh tu pencarian aku...alhamdulillah, dapatlah aku merasa Durian Crepe ni ko...
rasanya creamy...lemak2 gitu...kulit kat luar tu nipis sangat...cair dalam mulut...(",)



Aku beli 2bekas...satu RM10(12ketul)...puashati datang jauh2 kan...hehe
Pas beli Durian Crepe ni aku makan kat Uncle Lim Kopitiam tu, Aira plak meragam...
so kene gilir2 makan la dengan encik hubby... aku tawaf la kat situ jap wat jalan Aira...dalam dok tawaf tu, aku terjumpa Macaron la plak kat kedai  
Chocolat World...manisan yang dah lama aku cari...hik2...apelagi, terus aku beli ko
Rambang mata aku dibuatnya...nak pilih yang mana satu...warna warni sangat ...tengok semua cam sedap jerk...last2, aku amik tiga jerk...Hazelnut,Orange & satu lagi tu aku lupe plak rase ape...warna purple
wat rasa je kan...nanti nak makan datang lagi kat sini...dah tau tempat katne nak cari Macaron kan...senangla....:)
GPS kan dah ade...encik hubby aku beli GPS senang nak pegi jalan2 pas ni...tibe2 cerita pasal GPS plak...ahaks 

So, sesape yang dok mengidam nak makan Durian Crepe ni leh la cari kat Sumptuous Dessert yea...byk cawangannya...kat Mid Valley pun ade...:)

5 ulasan:

my sayang berkata...

ala akak nih.. beli la lebih skit durian tuh.. ada yg ngidam kang cmne???

Unknown berkata...

Eh... ini dekat area tempat lepak utama saya ni. Hehehe

Siti Asiah berkata...

my sayang : satgi akak nak wat Durian Crepe ni...arap2 jadi...hik2

Reena Onn : o. ye ke...kalau K.Reena kuar hari tu leh lepak2...hihi...(",)

mums shuib berkata...

dua2 i like...hehe

Mimie berkata...

durian crepe ooo durian crepe