6 November 2012

:: Nescafe Ipoh White Coffee | Original & Hazelnut ::

Assalamualaikum & Salam sejahtera uols...(",)


Korang suka minum minuman 3 in 1 tak?...aku suka...hihi...
Sebab cepat & mudah...:)
Semalam ade pihak Nescafe dok promote Ipoh White Coffee yg baru...perisa Original, Brown Sugar & Hazelnut...kat  East Cost Mall, Kuantan...kebetulan aku pegi jalan2 kat sana...kita leh minum seberapa banyak yang kite suka tau...pihak Nescafe wat promosi besar-besaran...aku pun apelagi...cuba semua perisa...haha
Dah lama tak minum coffee 3 in 1 ni ko, sejak aku menyusukan Aira ni...dalam ketiga2 perisa tu yang paling best perisa Brown Sugar...my hubby pun suka perisa yang sama...sehati sejiwa la katakan..hik2
Satu pek dijual dengan harga RM13.35. Setiap ade 15 sachet...murahla sikit berbanding ngan harga kat kedai...Kalau beli dua pek, dapat  skali ngan beg kitar semula & satu cawan bersama piring...so, aku beli perisa Hazelnut n Original...nk yg perisa Brown Sugar...tapi takde stok la plak...aku beli dua pek ko...banyak tu....sape nak minum...bawak pegi ofice la jawabnya...minum ramai2...baru best...:) 

Tiada ulasan: