12 Jun 2011

* 11 JUN 2011...tarikh keramat *

salam sumer...
 watper tu???...cam best jew...hari minggu kan..
ni la time nak together2 kat umah..masak  makanan feberet utk anak2..
pg jalan2...

tapi aku...
plan nak g jalan2..
bangun pagi2 hr ni nk g jenjalan..masak2 ns goreng nak bwak p picnik..
tengah bersiap2 nak g jenjalan..my asben sibuk suh aku cari 'vest' dia...
nak buat ape ntah, bukan dia keje pun hari nie..dia off..tak pasal2 kene dengar bebelan aku..
dia nak jgak aku cr, aku tak tau mende tu aku simpan katner, last2 aku terpakse mengalah..

dia cakap vest tu dlm almari kot...aku bka almari n terus cr, tarik jew vest tu...
kuarla kotak cantik warne maroon...dia pun gelak..rupenyer nak bagi surprise hadiah besday aku hari nie..
huhuhu....terharu aku
time tu gak airmate menitis...ece ceh..
tak sangka ade present tahun nie..slalunyer dia wish n bl hadiah jew..

aku ingatkan dia dah luper besday aku tahun ni...xde wish pun dari dia..rupenyer...
SSSUURRPPRRIISSEEEEEE!!!!!!!!!
takde kek yang cantik & sodap...


tapi just dapat present yang tak terpikir abg nak bagi present tu...
tenkui abang...love you be very strong..hehe
harap dipanjang umur dan dimurahkan rezeki..sihat sentiase dan dirahmati ALLAH...
semoga ape yang aku rancang berjaya...wish me luck , oke..
tenkiu for member2 yang wish kat facebook...tenkiu so much :-)

Tiada ulasan: