14 Jun 2011

~menikmati menu legend yang mencairkan hati~

salam ...
dah time lunch ni...korang sumer nak makan ape tgahari ni??
tak tahu nak mkn ape??....menu terlalu byk kat kedai yea..tak tau nk pilih
menu per...

aku makan terung bakar kuah santan hari nie...tenkiu zahar coz bawak
menu tu hari nie...sedap betul...rase cam tak cukup jew satu...tapi malu nak amik banyak..hehe...jangan marah zahar...
tibe2 jew name zahar muncul kat cni...
actually 1st time aku makan terung bakar style cam ni..
slalunyer just cicah ngan air asam ataupun budu...wah, kecur air liur tengok perkataan BUDU...trademark negeri kelahiran aku tu...huhu...
terung ni style bakar n makan ngan santan yg diletakkan lada hitam + bwg merah...
menu terbaru yang aku rase...aku suke cube makanan baru wlpun ini adalah menu turun temurun org2 lama...
alhamdulillah, perut dah kenyang...ape lagi???....tinggal tuk solat zohor n keje2...see you sumer...daaa :)

Tiada ulasan: