17 Jun 2011

::: dia datang lagi :::

Salam, 
Korang sumer pekabar hari nie???...arap korang sihat n ceria2 selalu la yea...
kalau tak ceria pun..wat2 la ceria erk...bagi manis ckit wajah tu...
barula ramai yg nak pewitt2...hihi

Sempena hari baik ni penyakit aku tu datang lagi..dah sebulan dah tak dtg penyakit aku ni..
Korang sume penah tak sakit belakang??...tak penah???...korang sumer masih muda jelita ag...aku????....hehe....semenjak, 2 menjak ni penyakit lama aku tu dtg lagi...
apalagi....kene pg jumpe mak urut  la ni  jawabnyer...

Hemmm...tak rajen betulla nak pg ngurut...sakit tau kene urut...klu tak urutkan tak lega
makan ubat pon tak hilang...inilah nasebku...keje banyak duduk jew...
membuatkan belakang aku ni rase cam dicucuk2 jew...
korang sume jangan jd cam aku yea...ssh tol nak wat senaman..
ni lah akibatnyer...rasekan
doakan kesihatan aku ok yea.....^-^



Tiada ulasan: