11 Jun 2011

~teluk chempedak yang mendamaikan jiwa~

salam semua...

lip lap, lip lap...cuti skolah dah habes dah...huhu...anak2 kecil dah mula skolah hari nie...camne anak korang sumer??...senang kew nak bangun pagi, pagi nie???...hope everthing berjalan dengan lancar la yea..

bercerita pasal cuti skolah , weekend lepas bwak anak2 buah pg jenjalan kat  pantai TC (teluk chempedak) je...hari mendung je hr tu...ok la ckit..klu tak, mak ai....panas betui...camne  la nak mandi...anak2 buah plak suke sangat n air...

kemain lagi nina, am mandi pantai...letih mandi naik makan...sampai ptg dok kat pantai...ramai gak orang kat kat pantai hari tu...tapi tak ramai cam 2 mggu lepas...cam kiteorg jew yang sakan berkelah kat situ..hehe

NURFAIQAH DAYANA plak jenis yang takut air..dok main pasir jer kat pantai..takot nak masuk pantai..letik mujuk..tak lepas gak...penakut betul anak aku sorang nie
(wat ms skg la)..hihi.
 


diaorang bajet nak balik terus malam tu, last2 tak jadi...am demam la plak...balik dr pantai terus pg farmasi cr ubat...naseb la demamnyer tak melarat...kesian mak, tiap kali pg jenjalan, mesti mak duduk jew...tak larat katenye nak berjalan..kaki sakit...kesian mak...



antara pemandangan indah di pantai Teluk Chempedak, Kuantan...harap korang sumer enjoy time picnic kat pantai hari tu...itu je lah yang mampu mak cu & pak cu (gelaran aku/asben belah asben) bawak korang cuti skolah tahun ni..len kali kite pg tempat lain plak yea..






2 ulasan:

LatworX berkata...

Saya pinjam gambar TC 2 tu utk letak dalam website saya boleh? cantik

LatworX berkata...

saya pinjam gambar TC 2 tu untuk letak dalam website saya boleh?