28 Jun 2011

~ kurang sihat...huhu ~

salam...

korang sumer ape khabar???...sihat tak???
dah byk hari tak update my blog nie...
arap korang sumer sihat walafiat la yea...
disamping tugasan n kuarga tercayang...


jgn jadi cam tuan pny blog nie...tak sihat manjang jew..
dah 5 hari dah mr.BaTuk ni dtg menyerang aku...
letih tekak n mulut aku nie..koh2,koh2 jew...perut pon sakit...korang semua bersyukur yea byk2 cz mr.BaTuk ni tak terjah korang,,klu tak...pedih perut rase...

bukan batuk yg biase2 tu tau...batuk yg degil kot...malam2 pon tak dapat tdo..huhu
dah mcm2 ubat batuk makan...ubat sakit tekak pun dah berplastik2 dah habis...maybe kene cr ubat yg lbh kaw lg nie...
malu jew kat student terpakse dgar alunan muzik rock (batuk) aku nie..

rase nak gune pos laju jew htr mr.BaTuk ni pegi jauh2...jangan kaco2 aku lagi...
tapi tak dapat...klu dapat, nak atr gune pos yg paling laju kat malaysia nie...
doakan batuk aku nie cepat terbang pergi...terbang jauh2...
jangan datang2 lagi...

Tiada ulasan: