28 Oktober 2013

:: Optic White | Colgate ::

Assalamualaikum uols...(",)

Feeling cam Fazura jap guna ubat gigi nie...haha
Boleh ke beli ubat gigi ni sebab minat kat Fazura??
Itulah dia uols, Asiah beli ubat gigi ni sebab suka tengok Fazura dalam iklan colgate tu.
Best jugak guna ubat gigi ni, tapi tak pasan plak ade perubahan ke tak kat gigi Asiah ni sepanjang guna ubat gigi ni coz beli 1 tube jerk, pastu tak beli dah...hehe. 
Cantik warna ubat gigi ni kan uols. Nak2 Asiah tengah gila warna merah tahun ni...haha, haruslah Asiah beli kan...jangan marah ye uols...entry poyo jerk hari ni...merapu jerk lebih..;)





2 ulasan:

♥ ROS ♥ berkata...

Nnt wat t estimoni lak..kikikiki

nanakimie berkata...

best kai colgate ni kan kak:)