6 Oktober 2011

:: Kebuntuan Melanda Jiwa ::

Sejak dua menjak ni hati aku rase tak senang jew
banyak tul berfikir
kenapalah aku ni jenis suke sangat pikirkan perkara yang belum tentu berlaku
berpikir tentang kemungkinan2 perkara yang bakal berlaku

Pening pikirkan tentang encik. Hubby nak kene pg kursus
bukan sekejap tu
sebulan lebih..
memandangkan sekarang dah masuk musim hujan
aku plak belum pandai bawak kereta
so, aku dok pikir camne aku nak amik & hantar anak aku kat taska
bila hari hujan..
takkan nak mintak tolong member setiap hari
fening2...

inila bahananya tak dengar cakap suami...huhu
suh pg amik lesen kete
pegi dengar ceramah jew,pastu tak pegi2 lagi dah
camne nak cepat dapat lesen & pandai kereta???
orang lain yg pg same ngan aku hari tu mesti dah pandai drive dah...huhu
nyesal plak aku...nasi dah jadi bubur asiah
masa itu emas....tak dapat dah nak kejar mase yg telah berlalu...

satu lagi perkara yg sedang menari2 kat dalam kepala aku ni
aku dok risau takut encik. Hubby aku kene pindah pas setel kursus nnt
aku baru jew pindah ke sini
takkan nak pindah lagi...aku rase cam fobia jew tinggal berjauhan ngan suami
ngeri nak handle anak sorang2 (padahal anak sorang jew)
erm...arap semua yg aku pikirkan ni tidak akan menjadi kenyataan.

Ya Allah, bantulah hambamu yang buntu ini...amin

Sumber : Google

2 ulasan:

eintan nurfuzie berkata...

cepat2 ler ambik lesenketa..pastu bawa bincang dulu...setiap masalah ada jalan penyelesaiannya....dei segmen lulu...slam perkenalan

Siti Asiah berkata...

Eintan Nurfuzie : Tu la...bawak bertenang yea.sy ni cepat risau...papepun, salam kenal jugak ..:)