25 Oktober 2011

:: Weekend yg SIBUK ::


Kalau bace tajuk post tu…cam la sibuk sangat kan..:)
Padahal bukanla sibuk sangat...cume perkara yg berlaku tak pernah dirancang..
Datang gedebuk camtu...
Bukanye ape pun just biase2 jerk...

Actually...aku ingat nak bermalas2 malasan jer hr minggu yg lpas...upenya, tak dapat.
Hari sabtu aku terpakse pg amik ujian statik utk amik lesen moto/kete...
2x amik baru la lulus...teruk betul aku nie...
nasebla 2x..klu lbh, tak tahu la ape nak jawab ngan Encik Hubby aku tu...
Hari ahad ...aku kene pg kelas moto la plak...blaja camne nak bawak kat litar utk ditest oleh Encik JPJ nanti...penat weh, dgn cuaca yg mendung2 panas gitu...ptg baru la setel...;)
Hari isnin plak aku pg Kuantan ...malam baru balik...berjimba2 & ade appoinment ngan....
Beli barang dapo, diaper  & susu si Tecik sowang tu...makan2, pg Teluk Cempedak (TC) & Kuantan Parade & Giant...pastu balik...

Cite ttg TC....sedih jer aku tengok keadaan pantai & kawasannya skg
...tak cam macam dulu dah..
Ader sedikit kotor berbanding 2,3 thn lepas...surau & tandasnya pun...
amatlah tidak memuaskan hati.
Harap ade pihak yg berwajib yg setel masalah kekotoran nie...:)

2 ulasan:

cik mun berkata...

yeke..dah lame mun x gi TC..

Siti Asiah berkata...

CIK MUN : persisiran pantai tu cam ok...cume area jambatan tu jer...tp yg tak tahan sekali tang toilet & surau...kotor la Cik Mun.