29 Oktober 2011

:: Pagi yang sejuk ::

Hye korang..watpe tu???
Dah sarapan ker???

Kat tempat aku ni ujan sedang turun mencurah2....lebat ko...
Dari kul 7.30 am lagi...
Basuh baju pon tak leh nak jemur kat ampaian luar...
kene jemur kat dalam rumah jerk...huhu

Sebenarnya aku bosan ni...
tak tau nak watpe, keje umah tak habis2 lg...
Tapi aku ade penyakit 'M' sikit....
Jap agi la sambung keje...hehe
So, sekarang ni aku dok layan hari ujan
sambil makan popia nestum
(kuih tuk raye haji sbnrnya,tapi aku dah buka & makan)
kalau ade nasi berlauk kan best, hujan2 ni...



2 ulasan:

cik mun berkata...

time hjan2..rase nak mkan je kan..

Siti Asiah berkata...

aah...kalu ade kopi panas ujan2 mesti best..:)