10 Oktober 2011

:: Kursus....kursus....kursus...::


Esok aku nak kene pegi Terengganu...
hadir kursus Induksi Umum bawah KPM...huhu
orang lain dah berzaman dah pegi induksi, 
aku baru nak pegi...dah basi dah
elok2nya tahun pertama masuk keje dah pegi induksi kan
barula best...
nak wat camner...baru ade rezeki

Nampaknya minggu ni library sunyi la sikit
aku ngan KAK AZNI takde 
akak pg Induksi gak...kat Port Dikson(under PNM)
dia seminggu kat sane, aku just 3hari jew
kiteorang kene berlainan tempat...
kalu kiteorang pegi samer2 kan syok sikit...:)
(nak ade geng sajer)

awalnya encik Hubby amik cuti and nak ikot aku pegi Tganu
last2 tak nak ikot plak...nak balik umah mak plak katenya
takpela...asalkan bleh hantar and jemput sayang kat Maran dahla...hehe

setiap kali nak berjauhan ngan anak...aku rase sayu jew
walaupun hari2 bertengkar jew ngan dia
mesti sedih punyer nak tinggalkan dia
walaupun babanya yang jaga...
ntahla, naluri ibu ni
lain sikit kot...kalu bleh tak nak berjauhan langsung ngan dia
dia tak kisah kalau ibunya tak ada
kalu babanya tak ade...barula dia kisah
kalu boleh, tiap saat nak tepon babanya
Fiqa...Fiqa
nak wat camner...
time dalam worm lagi babanya suke melayan si tecik nkesayanganya tu...
itu yg wat dia manje lebih ngan babanya

tengok tu, berkepit je ngan baba...jeles ibu...;)

tadi encik Hubby msg aku...bgtau yg Fiqa naik biji2 berair kat pinggang,bontot ngan pehe...cam chicken pop jew katenyer
arap2 takde papela...dahla aku nak 'outstesen' ni...huhu
Pertama kali berjauhan ngan Fiqa sejauh ni...selalunya kursus kat KL jew
takpela demi tugas...
doakan ibu yea kakak...lulus kursus ni yea...aminn

Aku stay kat sini nanti...Hotel Yt Midtown Tganu


1 ulasan:

Lady Rina berkata...

tak sanggup nak bjauhan ngan anak2...huhuhu...