31 Oktober 2011

:: Mood Sedih # 2 ::


Hatiku sebak bila mengenangkan 
Aidiladha bakal menjelma tak lama lagi.
Raye kali ni aku tak dapat pulang ke kampung halaman untuk
merayakan hari yang mulia bersama keluarga tercinta.

Yang paling aku sedih, 
kedua2 raye aku tak dapat balik tahun ni
Aidilfitri hari tu pun aku tak dapat pulang sbb turn belah Encik Hubby.
Aidiladha plak, Encik Hubby kene bertugas…

Encik Hubby bagi jer kalau aku nak balik beraya kat kampung.
Tapi tak sampai hati la plak nak tinggalkan dia beraya sorang2 kat sini…

Sabar jer la….inilah hakikat bila kite sudah berumahtangga kan…
Kene banayak berkorban & bertolak ansur.

Tempat terbaik seorang isteri adalah disisi suami…
Redha la wahai hati…

4 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

sabor je la

Siti Asiah berkata...

aah...itu jer yang mampu dilakukan...;)

IntaNBerliaN berkata...

sabo yer.. tu la.. dh kawen ni kne pk suami jugakkan.. kita pun xsmpai ati nk tggal suami braya sorg2 kan,..

widiea azira berkata...

sy lg sedih sbb x dpt blk raya..:'(